Snažan rast prihoda od prodaje i profitabilnosti
Polovicu godine obilježava uspješna integracija Adriatic Straussa i rast prihoda od prodaje i profitabilnosti
Atlantic Grupa je u prvoj polovici 2024. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 512,5 milijuna eura, što u odnosu na isto razdoblje prošle godine predstavlja rast od 11,5 posto. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 29,2 posto na 57,4 milijuna eura, dok je neto dobit porasla 16,5 posto i iznosi 24,4 milijuna eura.
“Atlantic Grupa nastavlja ostvarivati odlične poslovne rezultate, pri čemu je rast profitabilnosti nadmašio snažan rast prodaje u gotovo svim poslovnim i distribucijskim područjima. Unatoč rastu cijena kakaa i sirove kave, većim ulaganjima u zaposlene i marketinške aktivnosti, prodajni rezultati omogućili su snažan rast profitabilnosti. Akvizicija društva Strauss Adriatic obilježila je ovu godinu, a napredak integracije u Atlantic Grupu još jednom dokazuje kompanijsko iskustvo u akvizicijama i postakvizicijskim sinergijama. Posebno nas vesele nagrade za ESG lidera u Sloveniji i Srbiji, koje još jednom potvrđuju našu predanost održivom razvoju. Nastavljamo s intenzivnim kapitalnim ulaganjima i inovacijama, a posebno mjesto zauzima lansiranje Argete Meatless i Boom Box smoothija i krekera. Ostajemo fokusirani na daljnji uspješni i održivi rast u narednom periodu“, istaknuo je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Najveći rast ostvarila su Strateška poslovna područja (SPP) Kava (19,2 posto), Pića (10,2 posto) i Delikatesni namazi (10,1 posto). Kava kao najveća pojedinačna kategorija sudjeluje u ukupnom prihodu s 21,8 posto. U distribuciji prednjače Strateško distribucijsko područje (SDP) Sjeverna Makedonija s rastom od 12,4 posto i Hrvatska s rastom od 9,3 posto. U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe vlastiti brendovi čine 63,2 posto, ljekarničko poslovanje 9,0 posto, dok principalski brendovi sudjeluju s 27,8 posto prihoda od prodaje.
Ključna poslovna postignuća
Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2024. godine ostvarila nekoliko ključnih poslovnih postignuća. Zaključena je akvizicija Strauss Adriatica, čime su brendovi Doncafe i C kafa pridruženi portfelju, zajedno s modernim proizvodnim pogonom u Šimanovcima i 220 zaposlenih. Kompanija je prepoznata kao ESG lider u Sloveniji i Srbiji, osvajajući nagrade za tranziciju prema cirkularnoj ekonomiji i obrazovne programe, te je dobila certifikat „Equal Pay Champion“ koji se dodjeljuje kompanijama koje su posvećene jednakom plaćanju svojih zaposlenika za jednak rad, te jednakim karijernim prilikama bez obzira na spol.
(Večernji list)