Prvi hrvatski brend namještaja s trgovinom u Njemačkoj, i to Berlinu
U poznatoj ulici Kurfürstendamm u Berlinu gdje trgovine imaju najveći svjetski brendovi, otvoren je Movo pop-up store (privremeni dućan). Movo je prvi hrvatski brend namještaja s ovakvim formatom u Njemačkoj.
Mobilne radne jedinice Movo tvrtke Sobočan iz Murskog Središća u samo godinu dana prepoznate su na tržištu kao izvrsno rješenje za sve potrebe funkcionalnog i optimalnog radnog prostora te nagrađene nizom međunarodnih nagrada za dizajn. To je mobilni ured koji pri radu od kuće omogućuje profesionalne uvjete, zauzima malo prostora, a korisniku osigurava maksimalan komfor. Svaki od modela je mobilan, sklopiv, opremljen sa strujnom kutijom i spremištem te mogućnost zaključavanja. Ideja za proizvod u Sobočanu je ‘rođena’ lanjskog proljeća, a razradio ju je dizajnerski tim tvrtke – Anamaria Burazin kao produkt dizajner i arhitekti Mirna Jović i Jakov Fatović. U berlinskom pop-upu do kraja listopada kupci će moći upoznati modele The genius, The revisionary, The free spirit, The star, The starlight i The performer.
“Movo s pravom smatramo izvoznim adutom ne samo tvrtke Sobočan, već i hrvatske industrije namještaja u cjelini. To nam potvrđuje i velik interes tržišta, a vjerujemo da će nam nastup na njemačkom tržištu donijeti nove prilike i daljnji iskorak”, poručuju iz Sobočana.
Ovu obiteljsku tvrtku vode Franjo Sobočan te njegovi sinovi Nikola i Dejan, a iza njih je, kažu, više od 8000 projekata, od 200 arhitektonsko-dizajnerskih, šest proizvodnih hala, 1,5 milijuna kvadrata opremljenih poslovnih prostora, u Hrvatskoj i više od 20 država diljem svijeta. Tvrtka je to koja je u 20 godina poslovanja izrasla u ozbiljnog igrača na europskom tržištu kada je riječ o dizajniranju, projektiranju i proizvodnji opreme za prodajne i poslovne prostore, a imaju 200-tinjak zaposlenika.
Izvor: Poslovni dnevnik