Prostoria - aktivna i tijekom korona krize
Kako podignuti kvalitetu življenja, najbolje zna Tomislav Knezović, direktor međunarodno priznatog brenda Prostoria, koji se kratko osvrnuo na poslovanje u kriznim vremenima.
Naše je poslovanje visoko digitalizirano, djelatnici koji nisu vezani za lokaciju proizvodnje radili su od kuće i stalno bili na raspolaganju klijentima, koji su isto tako funkcionirali. Ova je kriza promijenila način života u cijelom svijetu, a odmah je na vidjelo izašlo ono najbitnije - kako kreirati ugodan doživljaj doma. Nove navike kreću se, recimo, prema smanjenoj i opreznoj kupnji odjeće, a ulaganje usmjerava prema kvalitetnom i dugotrajnijem namještaju. Naglasak je na funkcionalnom, dugotrajnom, lijepom i održivom - zapravo vrijednostima koje Prostoria objedinjuje jer inicijalno stvaramo namještaj od vrlo kvalitetnih materijala, dizajniranom da bude udoban i dugotrajan - i uistinu podiže kvalitetu življenja. A to je ono čemu svi stremimo, kaže Tomislav Knezović, direktor Prostorije.
I dok je većina Hrvatske, ali i svijeta, protekla dva mjeseca bila u svojevrsnoj pauzi, tvornica dizajniranog i kvalitetno proizvedenog namještaja Prostoria, smještena u Svetom Križ Začretje u Zagorju, nije prestajala s radom. Tijekom karantene radilo se u najstrožim epidemiološkim mjerama, ali ova poznata tvornica koja ima kompletnu proizvodnju u Hrvatskoj - nije stala. Niti na trenutak.
Ne samo da su preživjeli i rade, nego i stvaraju nove proizvode i ponudu koja ih čini još dostupnijima tržištu. Prostoria je, naime, odgovorila na potrebu tržišta za hitnim narudžbama namještaja koji je sada dostupan u nevjerojatno kratkim rokovima. Riječ je o dvije nove kolekcije, Quick Ship i Ready to Ship, temeljem kojih su Prostorijini proizvodi na raspolaganju za isporuku za tri do petnaest dana. O tome smo razgovarali s Prostorijinom arhitekticom, Ivom Šilović Grabovac.
Prostoria u svojoj redovitoj ponudi kupcima omogućuje odabir među čak 250 vrsta tkanina i koža, 29 boja metala i 8 vrsta drva, a rok isporuke namještaja inače iznosi 30 dana.
Najveći salon u Hrvatskoj, na 600-ak četvornih metara, otvoren je krajem prošle godine u Splitu, gdje je Prostoria u svom, potpuno ostakljenom, suvremeno uređenom prostoru, izložila rezultate svog devetogodišnjeg rasta i razvoja. A samo godinu prije, svoj visokokvalitetan namještaj s originalnim hrvatskim potpisom predstavili su u raskošnom salonu u centru Rijeke.
Ovaj najveći hrvatski proizvođač namještaja i danas, devet godina nakon osnutka, uspješno osvaja svjetsko tržište te se prodaje u više od 60 zemalja i čak 800 salona diljem svijeta. Putem svoja tri salona namještaja u Hrvatskoj, Prostoria je postala sastavnim dijelom hrvatske kulture življenja, utisnuvši joj karakterističnu notu suvremenosti. Na međunarodnom planu, ona je postupno gradila i pozitivan imidž Hrvatske kao države s kvalitetnom proizvođačkom kulturom.
Izvor: Poslovni dnevnik