FMCG Summit - veliki potencijal domaćih brandova za izvoz
Četvrti FMCG Summit Zagreb održan je u Plaza Event Centru i privukao više od 400 sudionika iz lanca maloprodaje. InStore magazin organizirao je ovo događanje koje se pokazalo kao središnje mjesto za najnovije trendove i najbolje prakse iz FMCG sektora, kao i spona trgovaca, proizvođača i distributera.
FMCG Summit svojevrstan je švedski stol znanja na kojem se nudi široka paleta ideja, trendova i iskustava od kojih svaki sudionik može za sebe složiti odličan “obrok”, kaže Aljoša Parotat, direktor InStore magazina. "Ne smijemo zaboraviti ni networking koji je na ovakvim događajima iznimno važan. Za nas kao organizatore konferencija je bila jako uspješna, a cilj nam je sljedeće godine nastaviti istim putem", dodao je Parotat.
U Hrvatskoj imamo velike potencijale za izvoz, kao i izvrsne brendove koji svoju priču grade desetljećima, stoga je toj gorućoj gospodarskoj temi posvećeno posebno mjesto.
Sudionicima je pružena analiza stanja i potencijala domaće FMCG industrije, kao i trgovačkih trendova u srednjoj i istočnoj Europi.
Predstavili su se i domaći pojedinci koji su izgradili zavidnu karijeru u globalnim kompanijama, a bilo je riječi i o velikim globalnim trgovcima koji pružaju priliku domaćim proizvođačima.
FMCG Summit tako je predstavio mnoge zanimljive teme i govornike među kojima su Marko Pipunić, predsjednik Uprave Žita, Miodrag Borojević, CEO O'KEY-a, Rusija, Mirko Mrakužić, direktor dm-a Hrvatska te Lana Zanne Latos, generalna direktorica P&G-a, Hrvatska i Slovenija.
Izvor: Privredni vjesnik