Poslovni događaj koji će okupit stručnjake iz područja nabave, opskrbnog lanca, maloprodaje, edukacije zaposlenika, održivosti u poslovanju održat će se 06.12.2024.g. u hotelu Antunović, Zagrebačka avenija 100, Zagreb.
Glavni cilj ovog poslovnog događaja jest razmjena aktualnih tema, trendova s tržišta, primjera najboljih praksi, konstruktivne i interaktivne diskusije. Promovirat će se iskustvena znanja kroz kontinuirana poboljšanja kao generatora uspjeha svake tvrtke.
Aktualne teme kroz četiri panela:
Izvrsnost u nabavi
Supply chain management i održivost
Uloga edukacije u poslovanju
Category management future
Teme koje je važno izdvojiti su svakako: izvrsnosti u globalnoj nabavi, nabava u proizvodnji visokotehnoloških custom made linija, transformacija globalnih opskrbnih lanaca, novi standardi u globalnoj trgovini, category management i najbolje regionalne prakse, trendovi u maloprodaji, integriranje ESG principa i naprednih tehnologija, identificiranje i upravljanje rizicima u poslovanju. Sudionici će također imati priliku poslušati prezentaciju vezanu za modernu logistiku, istraživanje tržišta o zaposlenicima i motivaciji, te o aktualnoj CSDD direktivi.
Prijavu za sudjelovanje na poslovnom forumu trendova u nabavi, maloprodaji i opskrbnom lancu, održivom poslovanju, te sudjelovanje u interaktivnoj konstruktivnoj diskusiji, kojom ćete kreirati svoju poslovnu priliku, možete izvršiti do 11.11.2024.g.
Više informacija možete dobiti na www.janusglobal.hr i info@janusglobal.hr
pročitajte više