HIZ newsletter Izvoznik br. 187
Aktivnosti HIZ-a
Nagrađeni najbolji izvoznici u 2019. godini
U sklopu 15. konvencije hrvatskih izvoznika na temu "Utjecaj korona krize na hrvatsko gospodarstvo i izvoz" održana je 13. dodjela nagrada Zlatni ključ najboljim izvoznicima u 2019. godini a popis dobitnika i nominiranih društava možete preuzeti u nastavku pročitajte više
|
Tema 15. konvencije hrvatskih izvoznika "Utjecaj korona krize na hrvatsko gospodarstvo i izvoz"
U sklopu 15.konvencije hrvatskih izvoznika, a nakon dodjele nagrada "Zlatni ključ" najboljim izvoznicima u 2019. godini, održana je panel-rasprava na temu "Utjecaj korona krize na hrvatsko gospodarstvo i izvoz" kojoj je prethodila prezentacija guvernera prof.dr.sc. Borisa Vujčića, koji je sudjelovao i u panel raspravi s ostalim sudionicima: ministrom gospodarstva i održivog razvoja, dr.sc. Tomislavom Ćorićem, profesorima s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof.dr.sc. Marijanom Ivanov i... pročitajte više
|
Obavijesti
Obavijest članovima HIZ-a
Odluka plaćanja punog iznosa članarine za članove udruge Hrvatski izvoznici Na saziv Predsjedništva HIZ-a, Upravni odbor HIZ-a je na 8. telefonskoj sjednici donio Odluku plaćanja punog iznosa članarine za članove udruge Hrvatski izvoznici uz napomenu da privremeno ukidanje Odluke plaćanja članarine ostaje na snazi članovima Udruge koji zbog rada u poteškoćama, primaju i primati će potpore Vlade Republike Hrvatske, u razdoblju od rujna do prosinca 2020.godine. Članovi Udruge koji primaju potpore... pročitajte više
|
Obaveza navođenja Obvezujućih tarifnih informacija u deklaracijama
Obvezujuće tarifne informacije odluke su koje izdaju carinska tijela i koje su obvezujuće za carinska tijela svih država članica EU i za korisnika odluke. Propisi kojima je regulirano izdavanje Obvezujuće tarifne informacije (u daljnjem tekstu: OTI) kao i obveze su: - Uredba (EU) br. 952/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o carinskom zakoniku Unije (SL L 269, 10. listopada 2013., u daljnjem tekstu: CZU) i sve njene izmjene i dopune (čl. 22.-37.), - Delegirana uredba Komisije (EU) br. 2015/2446... pročitajte više
|
Vijesti
Krenuli su sa svega nekoliko ljutih umaka, a danas osvajaju domaću i stranu publiku
Domaći brend Volim ljuto kontinuiranim ulaganjem u poslovanje širi obiteljski biznis osvajajući i domaću i stranu publiku. Iako je korona kriza lagano usporila poslovanje i planove, i ove su godine povećali broj sadnica te očekuju veći urod. Priča je počela prije sedam godina otvaranjem obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva, a dvije godine kasnije otvorili su tvrtku za maloprodaju, veleprodaju i marketing brenda. “Krajem prošle i početkom ove godine smo imali ulaganje u deset novih plastenika... pročitajte više
|
Poslovni su im rezultati ove godine bolji nego lani, najviše izvoze u Sloveniju, Njemačku i Švicarsku
Većina nas vjerojatno se već navikla na potrebu, propisanu kao obvezu, korištenja dezinfekcijskih sredstava na ulazu u trgovine, ugostiteljske objekte, institucije, i to postaje rutina i bonton u “novom normalnom”, kao pozdrav pri ulasku. Jedno od rješenja tako je i domaći proizvod. Riječ je o brendu Fresh Line, tvrtke Swisscolor iz Donje Bistre na zapadu Zagrebačke županije. Oni u poslu s dezinficijensima nisu od jučer, naprotiv, kako kaže direktor Krešimir Dujmović, proizvodnju su započeli još... pročitajte više
|
Nova UK kampanja "Keep Business Moving"
Vlada Ujedinjenog Kraljevstva Velike Britanije i Sjeverne Irske pokrenula je novu komunikacijsku kampanju za pomoć europskim gospodarstvenicima za kraj tranzicijskog perioda. Ujedinjeno Kraljevstvo napušta Eu carinsku uniju i jedinstveno tržište 31.12.2020.godine bez obzira na ishod pregovora slijedom čega će nastupiti niz siguranih promjena za koje se europsko gospodarstvo treba pripremiti. Kampanja "Keep Business Moving" usmjeravat će trgovce iz EU na tome posvećenu stranicu www.gov.uk/eubusiness,... pročitajte više
|
Najava
Virtualni međunarodni susreti B2B @ LEAP Summit 2020
LEAP Summit je međunarodna konferencija koja svake godine okuplja preko 3,500 sudionika iz Hrvatske i 40+ zemalja (uglavnom EU zemlje). Fokus konferencije je na multidisciplinarne teme vezane uz poduzetništvo, EU, digitalne tehnologije, održivi razvoj, razvoj karijere i ostalo. Konferencija LEAP Summit održat će se 1-2. listopada 2020. godine kao hibridni događaj - i offline i online https://leapsummit.com/ Zbog trenutne pandemije i ograničenja na javnim okupljanjima, za sve sudionike koji fizički... pročitajte više
|
O članovima HIZ-a
U prvih 6 mjeseci ove godine Fanon je izvezao 722 kamiona robe u 11 zemalja EU
Tvrtka Fanon iz Petrijanca pokraj Varaždina bavi se proizvodnjom hrane za životinje i trenutno je jedan od lidera u regiji prije svega zbog inovativnosti i inovativnih proizvoda. Ne radi se o primarnim poljoprivrednim proizvodima kao što su žitarice i uljarice koje Hrvatska većinom izvozi već su to premium proizvodi za farmske životinje tzv. specijaliteti namijenjeni za naše B2B i B2C kupce. Proizvodi su zadnjih godina nagrađivani te valja istaknuti i srebrnu medalju za inovaciju na najvećem stručnom... pročitajte više
|
AD Plastik u prvih šest mjeseci u izvoz poslao gotovo pet tisuća šlepera robe
U sklopu Liderove akcije 'Brojimo šlepere s robom za izvoz', kojom želimo istaknuti važnost izvoza I izvoznika za razvoj hrvatskoga gospodarstva, posjetili smo renomiranoga hrvatskog proizvođača autodijelova i stopostotnog izvoznika AD Plastik.Tijekom lipnja iz naših tvornica u Solinu i Zagrebu isporučeno je 665 kamiona robe, malo manje nego prije koronakrize, ali taj broj raste, što je pokazatelj oporavka – rekao je predsjednik Uprave AD Plastika Marinko Došen.Iz hrvatskih tvornica svakodnevno odlazi... pročitajte više
|
Izvozne prilike
IZDVOJENE AKTUALNE IZVOZNE PRILIKE:
Informacije o izvoznim prilikama prikupljaju hrvatska veleposlanstva i konzulati, a možete ih pronaći na internetskoj stranici http://gd.mvep.hr/hr/izvozne-prilike/
|
|